Obsah fóra poradna o diabetes (= cukrovka) poradna o diabetes (= cukrovka)
odpověď na Vaše otázky o diabetes
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 


TIP: Používáte inzulínovou pumpu? Navštivte komunitní web www.pumpari.cz, naleznete zde nejnovější informace o všech inzulínových pumpách dostupných v ČR.


Problém s inzulínem

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra poradna o diabetes (= cukrovka) -> OSTATNÍ KOMPLIKACE
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kocourekpuci



Založen: 30.4.2020
Příspěvky: 2

PříspěvekZaslal: čt duben 30, 2020 6:50 am    Předmět: Problém s inzulínem Citovat

Dobrý den,
od 14ti jsem polyvalentní alergik, primárně na včely a vosy, ale s postupem času i na jiné věci, jako třeba B12, antibiotika, astmatické spreye, léky na bolest apod. Znám díky tomu jak anafylaktický šok (8x), tak náhlou smrt (7x), mám po 6 infarktu stent a warfarin.

2 roky beru inzulín Lantus 18 jednotek, ale s inzulínem mám problém.
Napřed pohoda, pak jsem 3 měsíce měl příšerné zimnice na které nic nepomáhalo. Trvaly třeba i 4 hodiny v kuse, takže manželka mi koupila elektrickou deku, na které jsem se díky cukrovce připekl Very Happy . (od kolen až po kotníky jsem měl puchýře a spáleniny)
Napsal jsem do IKEMu, zda jsou zimnice z inzulínu, napsali, že mám zkusit vyměnit šarži a ze dne na den zimnice zmizely. (pero mám na 21 dní)
5 per bylo v pohodě, pak jsem začal v noci mít náběhy na anafylaktický šok, výměna pera opět pomohla. Dvě pera byla v pohodě, po 3 jsem začal mít teploty a hned po nich zimnice. Teplota je ale pociťová, protože jsem nikdy nepřekročil měřenou 36°C a srdce bylo na vyskočení z těla.
Opět změna pera a 1-3 v pohodě. další opět náběh na anafylaktický šok, v noci dušení, že jsem zbytek noci proseděl a pak mi obvoďák doporučil zkusit Dithiaden, že neví, zda to na inzulín zabere.

Bohužel jsem k večeři neodolal octu, do 5 minut jsem měl jazyk jak prkno a začal se dusit, tak Dithiaden a v noci mě z inzulínu nic nebylo.
Problém je ale v tom, že z Dithiadenu jsem vždy 2 dny jak ospalé kotě a jsem schopen usnout i po kávě.

Dotaz zní - může být každá dávka (krabice) jinak namíchaná? Divné je, že 1-4 pera jsou většinou OK, 5 pero začne provádět nějaké takové nepřístojnosti.........nebo.......změním otázku: je možné, aby po určité dávce, kterou já neodhadnu začalo tělo na inzulín alergicky reagovat?

(bydlím v lese, 10 km od města, jediné co zde na alergii mám jsou injekce Calcia a Dithiaden..........a dostat po inzulínu anafylaktický šok, který po nějaké době přejde v náhlou smrt, tak zde mě nezachrání vůbec nic) a vím, jak ta náhlá smrt i na doktory působí.........nehodlám to předvádět manželce. Jsme spolu sice 21 let, ale tohle ji vážně nehodlám předvést.

Ještě si dovolím připsat: od okamžiku, kdy jsem začal brát inzulín nesnesu rajče a obyčejnou hořčici. Nebo spíš lihový ocet. (zkouším to s jablečným, ale moc velký rozdíl jsem nenašel. Zkusím jej ještě trochu přisladit)

Poradíte mi prosím?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra poradna o diabetes (= cukrovka) -> OSTATNÍ KOMPLIKACE Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.

poradnu provozuje společnost MTE, Váš partner pro diabetes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com